دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی و محمدرضا علیمردانی به نام مهمون من باش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393
بازدید : 963
نویسنده : admin

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ : مازیار فلاحی ، ترانه : یاحا کاشانی ، تنظیم : آرش صدا
میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

 

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی و محمدرضا علیمردانی به نام مهمون من باش :

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

♫♫♫♫♫

مهمون من باش و تنهایی تو قسمت کن

♫♫♫♫♫

میتونی چند دقیقه نگاه تو چشمام نکنی

حواست به من باشه هرکاری میخوام نکنی

یکمی حالم بده ، قلبم داره تند میزنه

بذار نور و کم کنم اینجا زیادی روشنه

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

یه چیزی میخوام بگم بدجوری دلشوره دارم

آخه تا کی میتونم که حرفمو نگه.دارم

اگه بگم دوست دارم قول میدی به کسی نگی

میتونی که رازمو به هرکی میرسی نگی

♫♫♫♫♫

مهمون من باش و، مهمون من باش و

♫♫♫♫♫

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

اما نه ، دلشوره دارم

مهمون من باش و تنهایی تو قسمت کن

MP3 – 320

Mazyar Fallahi Ft Mohammadreza Alimardani – Mehmoone Man Bash

MP3 – 128

Mazyar Fallahi Ft Mohammadreza Alimardani – Mehmoone Man Bash




:: موضوعات مرتبط: دانلود موسیقی , مازیار فلاحی , محمدرضا علیمردانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی , دانلود آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی , دانلود آهنگ جدید مهمون من باش ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محبان اهل بیت در تاریخ : 1393/10/10/3 - - گفته است :
عالی بود لینک کنیم؟


<-CommentGAvator->
فاطمه هاشمی در تاریخ : 1393/10/10/3 - - گفته است :
مرسی خیلی زیبا بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام بچه ها خوبین؟امیدوارم از این وب خوشتون بیاد.فقط لطفا نظر یادتون نره.با تبادل لینکم موافقم خبرم کنید.

RSS

Powered By
loxblog.Com